jun 25, 2014 | Post by: admin No Comments

Krachtig Werk

KaeSign organiseerde voor de Federatie Opvang het congres ‘Een krachtig perspectief, Vrouwenopvang in transitie’. Het mocht geen standaard congres worden. En dat werd het zeker niet.

Dynamisch magazine
Guerrilladebatten, deurgesprekken, een Selfies Center en een levendige Tweet Stream. Op deze manieren betrokken we het publiek bij het schrijven van een congresmagazine. Dynamische vormen om de discussies met het publiek te verlevendigen. Het magazine lag 36 uur later bij alle deelnemers op de mat. Let wel, de papieren versie. Zie hier de link naar de online versie.

Theatrale luchtigheid
Het inhoudelijk interessante, maar soms zware thema, werd luchtig door de afwisseling van persoonlijke verhalen van ex-cliënten met theater. Het theater zorgde tevens voor rumoer en hilariteit.

Inspirerende workshops in beeldende ruimtes
Grote foto’s aan de muur ondersteunden de impact van de workshops. Van workshopruimtes tot inspiratieruimtes.

Jouw evenement: de inhoud ondersteund door dynamische vormen
Wil je zelf een evenement of congres organiseren en ben je op zoek naar verrassende ideeën? Neem contact op voor advies en een vrijblijvende offerte via info@kaesign.nl of laat een bericht achter op de contactpagina van de 
website van KaeSign

feb 08, 2014 | Post by: admin No Comments

Lancering website KaeSign

Met trots presenteren we u de nieuwe website van KaeSign!

feb 07, 2014 | Post by: admin No Comments

Touch, move and inspire

De trend in evenementenland is dat evenementen steeds meer de nadruk leggen op de inhoud. Niet gek, want in tijden van economische crises wordt het eerst bezuinigd op feesten en partijen. De inhoudelijke boodschap voor de klant staat daardoor steeds meer centraal.

De organisaties waarvoor ik de afgelopen veertien jaren werkte waren voor het grootste gedeelte NGO’s, die zich inzetten voor mensenrechten of duurzame ontwikkeling en milieu. Ook al lijkt het vanzelfsprekend dat deze organisaties zich op de inhoud focussen, toch komen juist deze organisaties vaak met de vraag tot het organiseren van een ‘vorm’. De vraag luidt dan: ‘organiseer een congres met workshops en een plenair gedeelte’, of ‘organiseer straattheater’. Zelden kwam de vraag: Hoe breng ik mijn boodschap zo effectief mogelijk over aan het publiek? Kan jij daar een vorm bij bedenken? Moet het een congres worden, of wellicht een debat? Gaan we de ‘de boer op’ en naar de mensen toe, of laten we ze naar ons toekomen?

Ik zeg altijd: ‘Welke boodschap je ook wilt overbrengen, het gaat er om dat je de mensen raakt.’ Ik noem dat: ‘touch, move and inspire’. Raak de klant met jouw boodschap en laat ze na het evenement voor jou in actie gaan. Ook na het event moet de klant jouw boodschap of produkt een warm hart toedragen, in actie komen en jou weten te vinden.

Uw boodschap verpak ik in een belevenis, een ontmoeting, een beeld dat je raakt. Uw klant wordt geraakt met de kern van uw boodschap en gaat bij wijze van spreken ‘voor u rennen’. Ik ontwikkel met passie een origineel en creatief concept rondom uw product of boodschap. Dat is mijn specialiteit en daar ligt mijn uitdaging. Dat uw evenement daarnaast tot in de puntjes georganiseerd wordt, dat spreekt voor zich.